vineri, 23 decembrie 2011

Mitingul despre care nu se vorbește

REPORTAJ
Diferite mișcări românești de tip „Occupy“ sînt prezentate în mass-media, dar nimeni nu spune că, de zece zile, în centrul Capitalei, în inima City-ului românesc, în fața Băncii Naționale a României, se desfășoară o mare manifestație împotriva lui Mugur Isărescu. Începe, după ceas, la ora 13 și se termină la 15. Uneori se strîng 30 de persoane, alteori mulțimea bate spre 70. Oamenii au autorizație pînă pe 29 decembrie și sînt bine dotați cu portavoce, cu generator, plus jandarmi și sereiști care îi filmează. „Nimeni nu scrie de noi, nu a venit nici o televiziune, nici un ziar, sînteți primul!“, mi-au spus bășicați, acum o săptămînă, cei de la miting. M-am întors după cîteva zile și i-am întrebat ce s-a scris între timp despre ei. Nimic încă. Așa că am început să-i cred. Ceva nu e în regulă cu Mugur Isărescu.

Toate durerile poporului plus problema palestiniană

– Băncile vor pune mîna pe locuințe!
Pe strada Smîrdan, vocea tunătoare a vorbitorului de la portavoce se aude pînă departe. Limita e intrarea în Biblioteca Națională, unde zgomotul vocilor e ca un murmur. Începînd de la barul „Kartell Cafe Lounge“, la numărul 7, se aude foarte bine: „Nici francmasonii de grad 33 care se închină la Satana nu știu ce hotărăsc francmasonii din lojele internaționale, ca grupul Bilderberg. Francmasonii simpli sînt păcăliți!“.
În partea cealaltă, protestul se aude bine pînă la „St. Patrick’s“ al lui Mugur Mihăiescu, iar ca un murmur, pînă la „Le Bourgeois“, la intersecția cu strada Sf. Dumitru. În dreptul „Sushi KO“ se aude perfect: „Unde se întîlnesc cei din grupul Bilderberg, e clar că țara aceea va fi distrusă economic în curînd după aceea. S-au întîlnit în Grecia în 2008, acuma Grecia trebuie să-și vîndă insulele. În 2010 s-au întîlnit în Spania, acuma Spania are șomaj și intră în faliment. Anul acesta se vor întîlni în Elveția. Paradoxal, pentru că Elveția este cea mai bogată țară și are toate depozitele de aur și de bani ale lumii!“. Pe Lipscani, vocea vorbitorilor se aude pînă hăt: „Azi totul se face pe carduri ca să se știe cine și ce cheltuiește“.
Ciudat cum nu i-a remarcat nimeni. Sînt o adunătură paranoică, care crede în complotul universal. Pe partea cealaltă a străzii se întinde un tîrg volant cu tarabe cu mărunțișuri. Viorel Ene, unul dintre liderii mitingului, mi-a zis: „Special le-au dat autorizație, ca să ne deranjeze pe noi. Cică au autorizație pentru meșteșugarii romi. Chinezăriile astea nu sînt făcute de meșteșugari. Niște romi sînt în spate“.
În mulțime e și un american din Baltimore.
– Spune-mi Barry. Am venit să-l sprijin pe acest tip care nu-i agreează pe masoni. Nu am mai fost de ceva timp în America, dar, dacă aș fi, aș participa la Occupy. Băncile îmi controlează prea mult banii. Am un depozit la Municipal Employees Credit Union of Baltimore. Nu îmi dau banii și nu știu de ce.
La portavoce tună un nene:
– Clica vrea reducerea populației pămîntului la sub un miliard de locuitori. Cînd s-a înființat statul Israel, erau două locații propuse: Palestina și actualul teritoriu al României… Vrem demiterea masonului Isărescu, care păstorește în rău finanțele românești… S-a dorit salvarea băncilor, nu a populației care a făcut credite și acum nu mai poate să le plătească… Dorim ca acest aur de la Roșia Montană să intre în tezaurul BNR!

Eroul Ceaușescu, terminatorul de FMI

La cuvînt se înscrie un tînăr despre care am aflat ulterior că se numește Aristică Popescu.
– Vorbim despre eternul nostru guvernator, Isărescu. Ceaușescu a plătit toate datoriile către FMI. A fost împușcat ca un cîine, fiindcă nu se voia ca România să fie independentă. De cînd e Isărescu guvernator, în România au intrat 140 de miliarde de euro. Fără referendum. Poporul nu a fost întrebat dacă vrea acești bani. Și unde sînt ei, unde s-au dus?
Aristică Popescu este o adevărată mașină de vorbit. Pînă să ajung la el, mă întrețin cu Viorel Ene.
– De la 1 decembrie, de cînd am început protestul, nu mai îmi răspund la telefon niște prieteni. Cred că erau masoni. Dacă ne-ar băga mass-media în seamă, ar veni multă lume. Spre deosebire de ’90, cînd plecai cu o sută de oameni și ajungeai la Guvern cu o mie, acum pleci cu o mie și ajungi cu o sută. E viață grea. Am prieteni revoluționari care acuma îmi zic: „Mi-au luat indemnizația de 23 de milioane și nu am cu ce plăti ratele la bancă“.
Ne întrerup strigătele: „Jos Isărescu! Jos Isărescu! Jos Isărescu!“.
Fac cunoștință cu unul dintre vorbitorii importanți ai mișcării, Manuel Șerbănescu: „Ne-a emoționat protestul de pe Wall Street și cum înțelegem niște dedesubturi ale sistemului financiar, ne-am decis să facem și noi. Nu pot să spun că sînt împotriva masoneriei, că poate îmi fac ăștia ceva. Dar ei sînt cauza problemelor. Nu avem ceva cu Isărescu ca persoană, ci cu el ca conducător al finanțelor românești“.
Celălalt vorbitor trece la portavoce. Manuel Șerbănescu îi șoptește: „Să zici de Roșia Montană!“. Tipul încuviințează și începe:
– Ne îndreptăm către o dictatură masonică. Oamenilor le vor fi implantate cipuri!
Vocea lui bubuie în Centrul Vechi.

Dezvăluiri incredibile despre masoneria din aviație. Alcool și femei

În sfîrșit, vorbesc cu Aristică Popescu, 37 de ani, fost ofițer de aviație în cadrul aviației militare, la Timișoara.
– Sînt liber-profesionist, am afacerea mea. M-am lovit prima oară de francmasonerie la mine în unitate, la Timișoara, la escadrila 31 Cercetare Tactică. Șeful meu, comandorul Ion Oproiu, și Gheorghe Rațiu, plutonier major, se înscriseseră la masoni și făceau propagandă în unitate, că e benefică, că dacă intri începi să cîștigi bani și să avansezi ușor. Și au luat împrumuturi de la colegi, dar uite că masoneria nu i-a ajutat și Oproiu a fugit din țară și a lăsat datorii în urmă. Ăștia sînt masonii! Înainte să intre, erau mai buni, își respectau cuvîntul, se putea discuta cu ei omenește. Apoi au început să îndemne la consumarea băuturilor alcoolice și frecventarea de bordeluri.
Lucrurile s-au întîmplat demult, dar Popescu e încă afectat. Traumele masonice au continuat. La un moment dat, a ajuns la Corpul 2 de Armată și Apărare Aeriană.
– Făceam munca a vreo zece colonei. Jumătate erau masoni. Dă-i și fă-le gestiunea, ajungeam seara obosit.
Înghețăm de frig, ne tot bîțîim pe picioare. Ca pe orice aviator, îl întreb dacă a văzut OZN-uri. Nu a văzut, în schimb a auzit la piloții de la Timișoara, care au văzut obiecte.
– Am studiat problema și cred că sînt două mari civilizații în univers: Micii Cenușii, draco-reptilieni, negativi, care țin legătura cu francmasoneria mondială și urmăresc crearea statului mondial. Iar cealaltă sînt Marii Blonzi, cei benefici, care au părul blond și activează în a patra și a cincea dimensiune. Ei nu vor să afecteze liberul-arbitru al oamenilor, cum o fac Micii Cenușii. Vor să mîncăm ce vor ei, să cumpărăm ce vor ei. Un stat fascist în care oamenii să fie manipulați.
Domnul Viorel Ene se aține prin preajma noastră, atent la ce spune Aristică Popescu, care continuă:
– Masoneria a penetrat și Biserica Ortodoxă. Patriarhul Daniel are gradul 33.
– Crezi, sau ai și dovezi? întreabă Viorel Ene.
– Cred eu și zic că am și ceva dovezi, răspunde Aristică.
– Eu v-am mai zis vouă să fiți atenți cu afirmațiile astea, spune prudent domnul Ene.
Demonstrația se încheie la ora trei fix. Toți paranoicii ies din perimetru și se împrăștie care încotro. Păcat, mare păcat că televiziunile nu se ocupă de mișcareaOccupy.

2 comentarii:

  1. Aceşti oameni sunt naivi când vorbesc astfel despre Isărescu. BNR nu este o bancă naţională şi nu aparţine statului român. Ea este o bancă privată, cu acţionari privaţi, la fel ca şi FED-ul american şi celelate bănci centrale ale statelor europene.

    http://dantanasescu.ro/2010/10/28/originile-bnr.html

    Nu mai îmi cere ID-ul de mess pentru că nu folosesc Yahoo Messenger. Ţi-am mai zis! :)

    RăspundețiȘtergere