Profunda criză economică din România a fost provocată de corupția și incompetența liderilor politico-administrativi, economici și religioși din perioada dictaturii ceaușiste[1980-1989] și ai perioadei de tranziție [1989-2010]. Națiunea română a avut posibilitatea unui trai prosper, pe baza activității creatoare, într-o economie organizată modern și eficientă. In perioada socialistă, produceam și exportam de la ac la avion de luptă, aveam un sistem de învățământ performant, o protecție socială satisfăcătoare,o populație morală, educată în cultul muncii și al cinstei, un sistem rentabil de relații economice externe cu mai mult de 100 de state. Momentul decembrie 1989 a găsit România fără nici o datorie externă și cu o rezervă bănească de 4,5 miliarde dolari SUA, 1,6 miliarde ruble transferabile, sute de miliarde de lei puternici, adunați în fonduri speciale [PCR, UTC, ODUS, asociațiile femeilor, pionerilor, șoimilor patriei, Armată, Ministerul de Interne și alte ministere etc.].
Totodată, a găsit economia românească în plină funcțiune, cu mai mult de 70% din obiective modernizate, cu mai mult de un milion de specialiști cu studii superioare și postliceale, cu un sistem eficient de achiziții și export, cu un număr ridicat de persoane implicate direct în sfera productivă și un număr redus de pensionari.
Liderii politico-economici,administrativi și religioși de după decembrie 1989 au distrus economia românească, au înstrăinat cele mai rentabile ramuri și obiective economice, au proletarizat în masă populația românească proprietară a avuției naționale furate, au redus drastic proprietatea națională în favoarea unor firme străine, au scăzut cumplit sfera creatorilor direcți, concomitent cu creșterea volumului de populație inactivă, au dus statul român în poziția de semicolonie falimentară.
In prezent, vinovații de această situație disperată vor să iasă din criză prin sacrificarea maselor largi de copii, studenți, personal bugetar, pensionari și mici întreprinzători români. In compensație, clientela lor politico-economică și religioasă se va îmbuiba în continuare din munca și sacrificiile noastre.
Reducerea veniturilor populației cu 25%, respectiv 15% va afecta milioane de cetățeni români aflați deja la limita inferioară a suportabilității, provocând un genocid de amploare, prin subnutriție, malnutriție, lipsă de asistență medicală, lipsa facilităților necesare unui trai modern [gaze, apă caldă și rece, energie electrică, servicii telefonice etc.
Noi, Frăția Creatorilor, ne opunem ferm programului de genocid dictat de FMI și propunem ieșirea din criză prin folosirea altor surse aflate la îndemâna guvernaților. Ca regulă generală, fiecărui cetățean activ ori fost activ [pensionar] îi sunt necesari cel puțin o mie de lei noi pe lună pentru a supraviețui. Nimeni nu are dreptul să scadă veniturile cetățenilor sub această limită, decât în cazuri bine justificate, cum ar fi alcoolicii, leneșii, cei care au refuzat ori refuză să muncească etc. Liderii politico-administrativi pot colecta fondurile bugetare necesare ieșirii din criză din următoarele direcții:
1] Anularea subvențiilor anuale și de campanie acordate partidelor politice. Cine dorește să facă politică s-o facă pe bani proprii ori atrași din cotizații și donații.
2] Anularea subvențiilor acordate asociațiilor cu orice profil, cu excepția celor strict necesare supraviețuirii națiunii române. Exemple de asociații cărora li se pot anula subvențiile, fără a fi afectat vreun cetățean onest: UDMR, asociațiile minorităților naționale, asociațiile editorilor, uniunile de creație [acestea trăiesc din propriile creații], asociațiile pentru protecția animalelor. Suntem în poziția disperată de a proteja mai întâi viața oamenilor, apoi, cea a animalelor. E incorect să cheltuim cu întreținerea unui câine vagabond mai mult decât pentru un pensionar sau pentru un handicapat.
3] Anularea salarizării mascate a clerului de toate confesiunile, deoarece propagandiștii religioși [preoți, rabini, muftii etc.] sunt prestatori de servicii religioase plătite de populație, nu angajați de stat. In prezent, clerul de toate confesiunile este ”ajutat” de stat cu sume lunare incredibil de mari, ca de exemplu patriarhul BOR - 83 de milioane lei vechi, șefi de cult [rabin șef, muftiu etc. ] - 76 de milioane, episcop - 66 de milioane, episcop vicar - 63,5 milioane etc.
Avem de a face cu indivizi care primesc gratis masă, casă, transport, haine etc. și nu au nici un fel de obligații familiale. La ce le trebuie acești bani smulși de la gura săracului muribund ?
4] Anularea tuturor subvențiilor, donațiilor și retrocedărilor făcute către cultele religioase în ultimii 19 ani și restituirea sumelor către bugetul de stat. Imobilele recuperate în urma anulării actelor de donație ori de restituire să intre în proprietatea națională și să primească destinație economică, umanitară sau culturală modernă.
5] Desființarea tuturor posturilor de profesori de religie și dirijarea banilor astfel obținuți către Ministerul Educației și Invățământului, cu scopul de a salva alte posturi de profesori de științe strict necesare cultivării tinerii generații [astronomie, științe naturale și exacte etc.]. Religia să fie predată după model american: în mod benevol, în școli de duminică, în familie sau la biserici.
6] Secularizarea averilor cultelor și sectelor religioase care nu folosesc practicării ritualurilor ori sunt contrare dogmei lor de baza [Nu adunați averi pe Pământ, ci în Cer !], după modelul aplicat de domnitorul Alexandru Ioan Cuza. In prezent, cultele și sectele religioase sunt mai bogate decât statul român, iar averea lor de zeci de miliarde de euro a fost acumulată în mare parte din donații, subvenții și retrocedări făcute din bugetul de stat. De exemplu, fosta senatoare Simona Marinescu a făcut donații de miliarde de lei din fondul de pensii unor culte din județul Buzău, pentru a fi ajutată în alegeri [caz documentat de presa scrisă]. Banii obținuți astfel să fie dirijați către fondul de pensii, iar imobilele să fie folosite în scopuri umanitare [cămine, azile, școli speciale etc.].
7] Impozitatea veniturilor și averilor cultelor religioase la fel ca la orice altă societate economică. Cultele religioase realizează venituri imense din mai multe categorii de activități economice: ritualuri, taxe de cult, servicii turistice [pensiuni, hoteluri etc.], servicii de editură, artizanat, activități agro-industriale, ”sfințirea” unor mobile și imobile, comerț cu obiecte de cult sau cu iluzii [moaște, brâul ”maicii domnului”] etc. Națiunea care a fabricat religia judeo-creștină, grecii, impozitează veniturile religioase cu 20%.
8] Restituirea tuturor sumelor donate de către Guvern și diverse ministere pentru construirea ”catedralei mântuirii neamului” și a altor lăcașe de cult judeocreștin. Folosirea acestor sume pentru salarizarea bugetarilor aflați în pericol de reducere a veniturilor. Neamul românesc nu se va mântui cu șandramale mistice și ritualuri sălbatice, judeo-creștine sau de alt fel. Neamul românesc va ieși din criză prin cunoaștere științifică, creație utilă, comportare morală și deplină solidaritate socială. Patriarhia BOR sfidează întreaga națiune săracă, refuzând să înceteze construcțiile faraonice și inutile. Până când vom mai răbda acest parazitism religios sfidător ?
9] Desfiiințarea CNSAS și dirijarea sumelor astfel obținute pentru salarizarea serviciilor secrete. CNSAS s-a înființat în urma diversiunii ”securiști-teoriști”, din decembrie 1989, iar obiectul său de activitate a fost desființat prin verificările făcute de mass media, Procuratură și Justiție. După 20 de ani de la desființarea Securității Române, e inutil să mai discutăm ce a făcut și cum a lucrat. Procuratura n-a reținut o singură acuzație împotriva unui singur securist.
10] Desființarea Institutului pentru studierea crimelor comunismului, deoarece fostele crime și abuzuri ale regimului de ocupație sovietic nu pot fi puse în sarcina socialismului românesc și dirijarea sumelor astfel obținute către pensii și alocații. Din multe puncte de vedere, socialismul românesc, de după 1964, a fost mult mai uman decât actuala societate capitalist-sălbatică. De pildă, speranța de viață din socialism era cu 10 ani mai mare, nu exista șomaj, fiecare om primea o locuință ieftină, leul era stabil, pensiile erau satisfăcătoare, ordinea și liniștea socială erau asigurate de bună voie [nu prin coerciție], serviciile medicale erau gratuite etc.
11] Desființarea Institutului Cultural Român și transferarea bugetului acestuia la Ministerul Afacerilor Externe, minister care poate îndeplini mai bine sarcinile de promovare a culturii românești peste hotare.
12] Reînființarea Ministerului Comerțului Exterior și a oficiilor județene de comerț exterior, prin care micii întreprinzători români să-și poată derula toate activitățile de export: informare de pe piețe externe, reclamă și promovarea pe piețe externe, efectuarea exporturilor și încasarea sumelor cuvenite.
13] Adoptarea legii pentru confiscarea averilor dobândite ilicit, în regim de urgență și aplicarea ei imediată. Sumele confiscate de la infractorii din această categorie să fie folosite pentru investiții economice de stat, precum și pentru plata normală a lucrătorilor din domeniile care concură la aplicarea legii: ofițeri de informații și poliție, procurori, judecători.
14] Anularea tuturor scutirilor de impozite și alte taxe acordate de guvernanții corupți, în ultimii 19 ani și recuperarea sumelor datorate, de la debitori și de la guvernanții corupți. Folosirea acestor sume pentru stimularea economiei naționale [investiții, promovare, instruirea creatorilor etc.]. La o simplă estimare, e vorba de minim 20 de miliarde de euro. De pildă, numai firma Erickson a fost scutită de Mugur Isărescu, în scurta perioadă cât a fost premier, de suma de 800 de milioane de dolari. Cu o sumă identică a fost scutit ROMPETROL, de către fostul premier Adrian Năstase. Dacă guvernanții corupți n-ar fi aplicat politica scutirilor, România nu ajungea datoare.
15] Anularea tuturor reeșalonărilor de plată a taxelor datorate bugetului de stat și colectarea de urgență a sumelor datorate de marii debitori. Extinderea executării silite asupra averilor deținute de liderii prezenți sau din trecut ai firmelor falimentare.
16] Serviciile secrete, Ministerul Afacerilor Externe și Ministerul Justiției să întreprindă toate măsurile specifice pentru identificarea și recuperarea imenselor sume scoase din țară de infractorii de tranziție.
17] Declanșarea urmăririi penale, concomitent cu sechestrarea tuturor bunurilor, asupra liderilor politico-economici și administrativi care au privatizat fraudulos obiective economice rentabile, cum ar fi ROMTELECOM, Petrotub, IMGB, Sampanie-Simleul Silvaniei, CCCF [pendinte de CFR], combinatele siderurgice, rețelele de distribuire a gazelor naturale și a energiei electrice etc. .Aceste obiective și multe altele erau rentabile, alimentau bugetul de stat cu sume imense și asigurau multe locuri de muncă, fapt pentru care privatizarea lor nu a fost justificată de criterii economice, ci motivată de acte de corupție.
18] Sistarea importurilor de armament și tehnică de luptă pe termen de 5 ani, deoarece produsele din această categorie sunt vechi, nu ne trebuie neapărat și nu servesc la apărarea țării.
19] Retragerea trupelor române din Irak și Afganistan, cum au procedat națiuni europene mai evoluate și încetarea cheltuielilor în valută cu întreținerea lor. Națiunea română, ca și cea americană, nu are nici un fel de interese în aceste două țări. Un mic grup de interese din SUA întreţine aceste focare de război, contrar dreptului internaţional şi rezoluţiilor Consiliului de Securitate.
20] Reducerea cheltuielelor Parlamentului cu 70%, prin aplicarea următoarelor măsuri de bun simţ:
a] Reducerea numărului de parlamentari la 180, câte unul la 100.000 de electori.
b] Reducerea personalului auxiliar al unui parlamentar la un consilier, o secretară Şi un şofer [care poate şi lipsi,d acă parlamentarul îşi conduce singur autoturismul].
c] Mutarea Parlamentului într-o clădire mai mică şi închirierea Palatului Poporului unor mari firme şi ambasade străine.
d] Desfiinţarea posturilor de deputaţi ai minorităţilor, deoarece aceştia sunt aleşi prin abuz şi discriminare, în numele unui mic număr de electori.
e] Reducerea cheltuielilor adminstrative şi de reprezentare a fiecărui parlamentar la strictul necesar îndeplinirii funcţiei, mobilier, aparatură electronică, autoturisme, diurne, birouri teritoriale etc.].
21] Legalizarea transformării pedepsei cu închisoarea, pentru anumite infracţiuni,cu plata unor mari sume de bani. De pildă,pentru o vătămarea din culpă,în loc de 3 ani închisoare,să se poată plăti o sumă de 200 de lei [chiar şi mai mult] pentru fiecare zi de închisoare. Sistemul a fost aplicat în socialism şi a adus mari venituri la stat.
22] Legalizarea şi impozitarea prostituţiei,după modelul din ţările vesteuropene.
Prostituţia este naturală şi nu încalcă nici o lege divină,cum o încalcă homosexualitatea deja legalizată sub guvernarea creştin-democrată. Legalizarea ei previne răspândirea bolilor venerice, violurile şi veniturile ilicite ale proxeneţilor. O prostituată de lux câştigă circa 4000 de lei pe zi [1000 de euro]. Impozitele din această sursă ar trebui să meargă la Ministerul Sănătăţii.
23] Inăsprirea pedepselor pentru infracţiunile economice, începând de la mită, trafic de influenţă etc. Aplicarea în toate cazurile de astfel de infracţiuni a pedepsei confiscării totale sau parţiale a averii.
24] Impozitarea progresivă şi severă a proprietarilor mai multor locuinţe şi a gradului de lux al fiecăreia, încât să se ajungă la lichidarea speculei cu spaţiul locativ şi la renunţarea la imobile supradimensionate şi ultraluxoase.
25] Gospodărirea judicioasă a pământului naţional, pe baza unui plan unic, din care să nu lipsească următoarelele elemente:
a] Precizarea în Constituţie a faptului că pământul constituie avere naţională de importanţă vitală, aflată într-una din următoarele forme de proprietate: de stat, mixtă şi particulară.
b] Interzicerea prin lege a înstrăinării pământului românesc către cetăţeni străini, cu excepţia celor din ţări ale Uniunii Europene.
c] Legiferarea donaţiilor benevole a terenurilor nelucrate, de către proprietarii neinteresaţi de ele, către stat sau către instituţii ştiinţifice de profil [staţiuni de cercetări, academii agricole etc.]. Interzicerea prin lege a donaţiilor de terenuri către culte şi secte religioase, deoarece acestea nu au voie să deţină averi, conform propriilor dogme.
d] Reînfiinţarea fermelor şi staţiunilor de cercetare de stat cu profil agricol şi horticol, pe terenurile recuperate de naţiune de la culte şi secte religioase, de la donatori şi de la persoanele cărora li se naţionalizează terenurile, conform legii.
e] Legiferarea naţionalizării terenurilor nelucrate mai mult de doi ani, cu o minimă despăgubire către fostul proprietar. Eventual, despăgubirea poate fi acordată şi în acţiuni la fermele de stat.
f] Renunţarea la culturile tradiţionale nerentabile şi abordarea în culturi a celor mai rentabile plante pomi şi arbuşti fructiferi, struguri de masă, legume şi zarzavaturi, plante medicinale, flori, plante exotice [kiwi, curmali chinezeşti, bananieri nordici, măslini adaptaţi, actinide, alune de pământ etc.]. Cerealele tradiţionale să fie cultivate numai în zone întinse, cu posibilităţi de mecanizare şi irigare.
g] Refacerea sistemului naţional de irigaţii, ca proprietate de stat, după modelul egiptean. Astfel, fiecare comunitate va primi apă la preţuri modice, de stat.
h] Legiferarea confiscării averilor indivizilor care au defrişat livezi, vii şi păduri, cu scop de speculă.
i] Reînfiinţarea sistemului naţional de achiziţii şi export produse agricole şi agroindustriale, dintre cele cerute intens de pieţele externe [legume ecologice, fructe cultivate şi de pădure, ciuperci etc].
j] Improprietărirea tinerilor şi pensionarilor apţi de muncă, la cerere, cu minim un hectar de teren cultivabil, cu scopul de a crea microferme rentabile, în domeniile cele mai profitabile - legume, flori, fructe de pădure şi cultivate, struguri de masă etc.
26] Impozitarea severă a importurilor de lux - yahturi, autoturisme mai scumpe de 20.000 euro, elicoptere, bijuterii etc.
27] Incetarea subvenţionării mascate a vânzătorilor de autoturisme prin programul RABLA.
28] Introducerea unei taxe de 50.000 de euro pentru acordarea cetăţeniei. Astfel, nu vom mai aduna toţi săracii din ţările în curs de dezvoltare, pe care să-i întreţinem noi, din bugetul deja anemiat.
29] Aplicarea unor impozite şi taxe severe persoanelor care practică profesii retrograde, cum ar fi astrologi, vrăjitori, ghicitori etc., precum şi bioenergoterapeuţilor de orice fel. De regulă, indivizii din aceste categorii nu-şi declară corect veniturile [ca şi preoţii], sustrăgându-se impozitării corecte.
30] Dublarea taxelor şi impozitelor pe reclamele comerciale făcute prin orice mijloc: afişe, pliante, anunţuri în presa scrisă, clipuri televizate etc. Firmele care practică reclamă agresivă posedă suficienţi bani pentru a-şi plăti aceste dări.
31] Creşterea substanţială a taxelor pe băuturile alcoolice, deoarece acestea sunt mai periculoase decât ţigările şi sunt consumate de un număr mai mare de persoane.
32] Sistarea tuturor subvenţiilor pentru orice materie primă sau energie [gaze, electricitate etc.] către toate firmele româneşti şi străine. E anormal să subveţionăm firmele de autoturisme [franceză şi americană], ca un consumator casnic să plătească energia electrică de două ori mai scump decât unul industrial etc.
33] Oficiul Concurenţei şi Oficiul pentru Protecţia Consumatorului să clarifice cum se face că, deşi barilul de petrol s-a ieftinit de circa 4 ori, preţurile la produsele petroliere din ţara noastră au crescut. Statul să legifereze confiscarea sumelor rezultate din această speculă.
34] Oficiul pentru Protecţia Consumatorului să clarifice din ce cauză preţurile la produsele alimentare de bază din România sunt mai mari decât în ţările vesteuropene, în pofida faptului că noi avem salarii de circa 4-8 ori mai mici. Statul să intervină cu o lege care să oblige supermarketurile străine să vândă produsele respective la preţurile din ţările vest-europene sau mai scăzute, în concordanţă cu veniturile noastre mai mici.
35] Adoptarea prin lege de sistemului de impozitare progresivă a averilor şi veniturilor, în aşa fel încât persoanele care au venituri la limita subzisteţei [1000 lei/lună] să fie scutite de impozit, iar prima locuinţă să fie impozitată cu o sumă modestă. Fiecare locuinţă în plus să fie impozitată cu minim 50% mai mult, în mod progresiv, descurajând specula imobiliară. Veniturile din orice sursă să fie impozitate progresiv, de la 5% şi până la 70%. De pildă, la un venit între 1000 şi 2000 de lei/lună să se aplice un impozit de 5%, între 2000 şi 5.000 lei/lună - 10%, între 5.000 şi 8.ooo - 15%, ... peste un milion /lună - 70%.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu